2014

Pejam celik dah masuk tahun baru. Sekejap je masa bergerak sekarang ni. Dan antara sedar dan tidak, aku dah lama tak buka/coret diblog sendiri. Semakin canggih gadget yang ada; Semakin malas jadinya. Bukan salah orang lain tapi salah diri sendiri. *tepuk dahi 2-3 kali*

Ini pun entah bila pulak aku nak coret di sini.. Niat memang sentiasa ada tapi selalu terkandas.

Niat hanya tinggal niat.

.

lirik: Aku Datang – Tomok

Disebabkan cerita istanbul aku datang, aku suka lagu ni πŸ™‚

Aku datang kepadamu
Aku datang mencarimu
Tapi kau pergi dariku
Bagai bayu di jari jari ku

Aku datang dengan rindu
Aku datang dengan pilu
Tapi kau terus membisu
Bagai bintang dingin menjauh

Ke manakah perginya kasih kita
Ke manakah hilangnya erti setia
Berlari ku mengejar
Namun cahayanya makin pudar

Ke manakah harusku bawa cinta
Ke manakah harus ku cari syurga
Andai bukan kepadamu
Ke mana lagi harus ku tuju
Ooohhhhhh

Ke manakah perginya kasih kita
Ke manakah hilangnya erti setia
Berlari ku mengejar
Namun cahayanya makin pudar

Ke manakah harusku bawa cinta
Ke manakah harus ku cari syurga
Andai bukan kepadamu
Ke mana lagi harus ku tuju

Aku datang kepadamu
Kepadamu

Posted by DarlingLD from BlackBerry.

Setelah sekian Lama

Punyalah lama blog aku ni tak berupdate. Bila rasa nak update, malas nak on lappy la, nak tidur la dan segala macam alasan lagi la.

Sebenarnya rindu nak merepek di sini. Macam aku selalu cakap, tak kisah pun kalau tak ada orang yang nak baca. Sekurangnya menjadi bahan bacaan aku diwaktu lapang πŸ™‚

Harap2 lepas ni aku jadi rajin untuk kembali di sini. Insya’ALLAH

Talapia :)

Mala tadi ke rumah mak BIL sempena hari lahir adik dia. Β Dan kebetulan salah seorang pakcik dia baru balik menjala. Punyalah banyak ikan talapia yang dia dapat. Rezeki.

So sebelum balik, mak dan bapak tiri BIL siangkan ikan ni semua. Takdelah semua tu dibawa balik. Tapi lebih 10 ekor gaks le mak dia bungkuskan untuk kami. Termasuk sekor ikan keli. Agak besar juga ikannya.

So esok bolehlah di bakar. Tak sabar rasanya nak makan πŸ™‚